Są czasami takie dni, że myślisz sobie – gdyby istniało HRowe pogotowie… problem można byłoby rozwiązać od ręki – ugasić pożar zanim obejmie większą część zespołu lub wyleczyć dolegliwość zanim rozprzestrzeni się na dobre.
Takie HRowe pogotowie istnieje, a nasi klienci chętnie z niego korzystają. Dla firm, które już znamy poprzez wcześniej realizowane dla nich projekty lub pracę w formule HR in da house, możemy świadczyć usługę ’emergency’ w sprawach bardziej indywidualnych i wymagających wiedzy o specyfice firmy.
Dla firm, z którymi nie pracowaliśmy, możemy od ręki doradzić w sprawach ogólnych, a w ciągu 1 dnia w sprawach wymagających większej szczegółowości. Konsultacje odbywają się online lub telefonicznie – jak wolisz.
W jakich modelach pracujemy?
- Jednorazowo – zamawiasz kiedy potrzebujesz i płacisz jednorazowo za konsultację. Umawiamy się na rozmowę telefoniczną. Jeśli dasz nam znać do godziny 10:00, jesteśmy w stanie umówić się tego samego dnia. Od godziny 10 zazwyczaj będą to już terminy na kolejny dzień.
- Pakietowo – wykupujesz pakiet emergency, który jest ważny przez 3 miesiące, umawiamy się na pierwszą darmową rozmowę podczas której poznaję specyfikę Twojej firmy i zakres, który będziemy obejmować późniejszymi konsultacjami. Później dzwonisz swobodnie bez umawiania terminu, od razu, zawsze kiedy potrzebujesz. Wykupujesz dostęp do wybranej przez siebie liczby konsultacji.
Ile to kosztuje?
– 1 konsultacja (trwająca 60 minut – 250 zł netto)
– pakiet 3 konsultacji (trwających max 60 minut każda) – 660 zł netto (rabat 12%)
– pakiet 5 konsultacji (trwających max 60 minut każda) – 1050 zł netto (rabat 16%)
– pakiet 10 konsultacji (trwających max 60 minut każda) – 2000 zł netto (rabat 20%)